. Sometimes I just want to be dissppear and see if anyone would miss me. Hey stalker, Thank you For Visit !♥

Friday 14 October 2011

Thank you !



Alhamdulillah, sekian lama ta berblog akhirnya dpt juga aku berblog blik . Sebabnya aku dh sembuh dari sakit yang dah lama aku tanggung akhirnya dh selamat pun even msa lps operate tu aku lemah tapi dgn semangat dri korg aku dh sembuh kembali . Thank you so much kepada FAMILY,FRIENDS and BESTIES Myrul, Nadia, Firdz yg selalu support aku untuk ada semangat hidup. Thank you . I really appreciate it . 'Tengs juga kpada cousin sya yg sanggup jaga sya , bkn stakat jga tp ska usik sya bla sya dh sdar '. Hee Dh ye cousin tamau menangis lgg aku dh sembuh pn, ta sngka aku kau menangis masa aku ta sdar tu . mcm kelakar kan ye la sbb selalunya kau ssh nk menangis kot . LELAKI macho la katakan. haha JANGAN MARAH ! Thank you again . LOVE you . Beside tht, Thank you to ALLAH as well as provide an opportunity to me to live again :)




xoxo



No comments:

Post a Comment